In vacanta la tara la bunici

Ca in fiecare vara, pe toata perioada vacantei de vara, parintii au decis sa imi faca o surpriza pentru a avea parte de o vacanta minunata De data aceasta, considerand ca sunt deja mai maricica au zis ca este momentul sa imi petrec aceste trei luni, la bunici, de data asta singura, fara vreunul dintre ei.

Surprizele adevarate vor veni mai tarziu in poveste.

Zis si facut. M-au impachetat frumos si in primul weekend al vacantei au hotarat ca ma transporte pana acolo. Zona frumoasa, deluroasa si plina de gradini pline cu flori pe care fetita din mine abia astepta sa le cutreiere pas cu pas. Bunica, draga de ea, ma astepta cumva emotionata, pentru ca desi era bucuroasa ca o sa fiu acolo cu ea timp de trei luni stia ca si-a asumat o responsabilitate foarte mare, din moment ce niciunul dintre parinti nu va fi prezent acolo ca sa ma poata supraveghea cum trebuie.

Deci aveam aproximativ 10 ani, nu mai fusesem singura doar cu bunica la tara, mereu, daca am stat mai mult de un weekend, mama a stat si ea cu mine si am alergat colinele si ne-am bucurat de aerul curat impreuna.

Totul, dar totul a fost minunat pana in ziua in care bunica m-a trimis in patul sa iau o farfurie de porumb pentru purcei. Fericita ca mi-a incredintat o treaba serioasa am dat fuga, numai ca atunci cand am intrat un soricel nazdravan a si tasnit si m-am speriat ingrozitor. Nu stiam nici eu cum sa tip mai tare si cum sa fug mai repede. Bunica auzindu-ma a dat fuga sa vada ce s-a intamplat. Cred ca ii inghetase inima saraca. Am intrebat-o ce cauta sobolanu, soarecul ala acolo, si de ce m-a trimis acolo daca stia ca o sa patesc asa ceva! Doamne ce copil eram! Spre seara abia am reusit sa ma mai calmez, cand bunica mi-a promis ca o sa caute solutii pentru combaterea rozatoarelor: sobolani, soareci ca sa nu ma mai speri si altadata. Si o pisica! Dar nu o sa las totul in mainile ei, ci o sa caut si eu o firma care sa se ocupe cu deratizare Bucuresti si poate oamenii aia o sa fie suficient de amabili incat sa se deplaseze pana la ea ca sa rezolve problemele.