Ultima lecţie de balet



Astă-seară am avut ultima lecţie de balet. Nu ultima, ultima. Ci ultima pentru că urmează în primul rând, schimbarea sediului şi acest lucru presupune săli de repetiţie mult mai mari!!! Iar în al doilea rând pentru că urmează vacanţa. O parte din vacanţă o voi petrece în Madrid iar cealaltă în casa părinţilor mei. Am câteva planuri pentru această vară deşi nu îmi făcusem speranţe că va fi plină. Planurile le-am făcut ca de obicei pe ultima sută de metri.

Întreruperea baletului presupune un pic de sedentarism care dăunează pentru că reluarea lecţiilor va deveni apoi un pas greu. De aceea am început să fac stretching şi voi continua asiduu pe timpul vacanţei. Iar la ai mei pot face şi balet din moment ce au parchet. Acasă la mine este greu pentru că alunecând am riscat un picior sau o mână frânte.

O să-mi fie foarte dor de lecţiile de balet, de profesoara mea şi mai ales de Ioanna cu doi de “n”.