Barbatii si florile

Mi-am dat seama de curand ca toti copii,baietii,barbatii din viata mea nu mi.au daruit flori,nu stiu daca este o chestie barbateasca dar incepe sa ma calce pe nervi.

Prima mea relatie la 17 ..pfai ce momente.o viata in roz dar cu stropi de negru,lucruri facute aiurea,biletele,inimioare si alte abureli numai flori nu.

Probabil erau scumpe..si nu meritam sa fure de la parinti lui 50 mi sa.mi ia o floare,in schimb tigarile erau pe primul loc pt el.

Andrei…draga….in oras avem si florarie nu doar tutungerie !

Bun..

Dupa o perioada lunnnnga de stagnat,,am dat de distractie,de la copii am trecut la baieti..care bineinteles nu.si permiteau sa cumpere flori dar isi permiteau sa iasa cu mai multe tipe o data.

Si cu toate astea m.am decis ca nu imi plac relatile de lunga durata si am dat pe distractie,discoteci,chefuri la cabane si mai ales agatat ,tras dupa mine si dat liber(uitand sa .i sun a doua zi) :)) baietii stiu despre ce vorbesc!

Vara ..bac..

Am amintiri misto de la bac..proba orala la romana…eu cu pantofi,pantaloni de costum si camasa,iar in geanta costumul de baie mov si o crema de soare..ma certam cu colege sa ma lase pe mine prima in sala..pt ca pierdeam masina care ma ducea la Weekend,bineinteles ca nu ma credeau si erau tare mirate cat chef am de bac.Asa am continuat 2 sapt ..proba-weekend!

Bineinteles ca flori de la cuceririle mele nu am avut parte…o singura persoana a incercat ceva..dar nu ia iesit..a fost ceva de genu lumanari si petale de trandafir din hol pana in dormitor..in dormitor soul music si vin,dupa 20 min cand am vazut de fapt ce vroia…m.am dus acasa :P

Nici in ziua de azi nu primesc flori..dupa cum am zis mai devreme,e o chestie barbateasca..si de multe ori prosteasca :D

Sper sa.mi scrieti voi barbatii carei chestia cu florile? Ce e rau in puritatea unei flori daruite cu drag unei persoane dragi?..sa ma faceti si pe mine sa inteleg de ce stau florile in magazine si se usuca iar voi nu le cumparati niciodata..lasam la o parte ocazii de genu nunta,terminare liceu,facultate,etc